Flowers Night Sky

Children Astronomy Club

Flowers Night Sky

Children Astronomy Club

سحابی


فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز




سحابی، ابر بسیار بزرگی است که از گاز و گردو غبار تشکیل شده.گازهای آن دمای بسیار کمی دارند.سحابی ها در اثر نور ستارگان کنار خود می درخشند.

سحابی مورچه



سحابی سر اسب



سحابی خرچنگ


سحابی چشم گربه








نظرات 4 + ارسال نظر
مبینا 1394/01/17 ساعت 21:54

خیلی جالب بود خسته نباشید

soha rohani 1393/11/04 ساعت 17:15

سلام خانم پوررفیع من درمورد سیاره ها وتمام درس هایی که دادید خیلی تحقیق کردم. شما بهترین معلم ستاره شنا سی هستید. من از شما ممنون هستمکه به من درس های ستاره شناسی یاد دادید .من خیلی خیلی شمارو دوست دارم من خیلی ستاره شناسی رو دوست دارم.

من هم دوست دارم عزیزم

ASAL JABBAR POUR 1393/11/03 ساعت 17:57

سلام خانم پوررفیع .امبدوارم وشادوسلامت باشید. من درس ستاره شناسی راخیلی دوست دارم.

ساریناشیخ الاسلامی 1393/10/25 ساعت 15:53

سلام خانم پوررفیع
ازاین مطالب علمی که شما گذاشتید،خیلی خوشم اومدومطالب هاخیلی علمی بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد