Flowers Night Sky

Children Astronomy Club

Flowers Night Sky

Children Astronomy Club

star

 

ستاره ها گوی های بزرگی از گاز بسیار گرم اند که از طریق نورخودشان می درخشند.
 دمای داخلی آنها از دمای بیرونی شان بیشتر است.
خورشید ما یک ستاره است،ستاره ای معمولی؛
ستاره ها در فضا حرکت می کنند،اما حرکت آنها به آسانی قابل درک نیست. 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمیتا پلنگرودی 1393/12/26 ساعت 13:45

خانم پور رفیع درس ستاره شناسی خیلی خوبه و من شما رو بینهایت دوست دارم....
عیدتون هم مبارک

من هم خیلی دوست دارم آرمیتا جون ناز و دوست داشتنی من

helya 1393/10/25 ساعت 21:20

سلام خانم ما شما را خیلی دوست داریم

آوا سام خانیانی 1393/10/15 ساعت 20:25

خانم پوررفیع مطالب خیلی جالب و علمی نوشته اید. تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد